úterý 1. března 2011

smrt aneb příběh

řekli mi na počátku že mám talent a v tu chvíli jsem byl na konci
když jsem si to uvědomil byl konec



Zamilovala jsem se. Má žluté desky, bílý obličej a oči obkreslené černou tužkou. Oběsil se v provazišti. Petr Lébl vydestilován Radkou Denemarkovou na několik průzračných kapek. Na krev, na dřeň. Čtu ho posledních pár dní, vždycky jej uchvátím a držím. Ale neprospívá mi, po nocích potom přemýšlím, kam jsem se poděla já. Tak stejná, jiná. Živá. (Taky nechci studovat na DAMU a přesto jedu za týden dělat přijímačky. Máme to stejně, až mrazí.)

Smrt nebudeš se báti aneb příběh Petra Lébla, Host, 2008

(fotka z artlistu.cz, ivan pinkava)

1 komentář:

  1. Ahoj, můj kontakt, trochu více osobní než komentáře, ale né zas až tak moc. Marketa.Kasalo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat